Na 12 jaar, met geweldige staat van dienst, is voor onze Willy het moment gekomen om de voorzittershamer door te geven. In september, tijdens de volgende algemene ledenvergadering, zal Gertjan Bloemen zich verkiesbaar stellen om Willy op te volgen.

Willy heeft in zijn periode als voorzitter zijn strepen dik en dik verdiend. Bij verbouwingen en activiteiten was Willy er altijd en nam hij het voortouw organisatorisch en ook door vaak (letterlijk) zijn ‘handen uit de mouwen steken’ (foto). Zijn minst favoriete onderdeel; het speechen, deed hij ook jaarlijks. Alles voor de club.

Gertjan Bloemen is geboren en getogen in Mill en voor de liefde naar Nederwetten verhuisd. Op Gertjan hebben we ook al regelmatig een beroep kunnen doen qua vrijwilligerswerk. Op zondag 21 mei van dit jaar werd hij nog kampioen met onze dames (foto).

Gertjan is getrouwd met Nicole. Hun kinderen; Veerle, Bram en Tijn voetballen alle drie van jongs af aan en volgend seizoen ook weer allemaal voor Nederwetten 😉