Door het bezoeken van deze website gaat u akkoord met ons Privacybeleid

Commissies

Hoofdbestuur

Het hoofdbestuur bewaakt de uitvoering van de gehele club onder het kopje bestuur vindt u de vertegenwoordigers van het bestuur.

E-mailadres: info@rkvvnederwetten.nl

Jeugdbestuur

Het jeugdbestuur bewaakt de uitvoering van het jeugdbeleid en regelt activiteiten door het jaar heen zoals het jeugdkamp, toernooien en andere uitstapjes

E-mailadres: jeugd@rkvvnederwetten.nl

Sponsor commissie

De sponsorcommissie onderhoudt contacten met bestaande sponsoren en regelt de werving van nieuwe sponsoren.

E-mailadres: sponsor@rkvvnederwetten.nl

Activiteiten commissie

De activiteitencommissie bereidt activiteiten voor ten behoeve van onze leden die niet direct met de primaire voetbalsportbeoefening te maken hebben en zorgt voor een goede planning en uitvoering van het programma.

E-mailadres: activiteiten@rkvvnederwetten.nl

Toernooi commissie

De toernooicommissie heeft als taak de eigen toernooien in goede banen te leiden. Dit houdt in dat er vooraf een draaiboek opgesteld of bijgesteld wordt, dat de regie gevoerd wordt tijdens het plannen van de toernooidagen, het werven van teams, het communiceren van indelingen, het daadwerkelijk draaien van de toernooien volgens het opgestelde draaiboek en het afsluiten en evalueren van de toernooien.

E-mailadres: toernooien@rkvvnederwetten.nl

t Koppeltje

Commissie t Koppeltje zorgt ervoor dat het maandelijkse t Koppeltje gevuld is met informatie en wetenswaardigheden, voor input stuur naar onderstaand mailadres.

E-mailadres: koppeltje@rkvvnederwetten.nl

Accommodatie commissie

Heeft tot taak het clubhuis en alle materialen benodigd voor het beoefenen van de voetbalsport in goede staat te houden.

E-mailadres: activiteiten@rkvvnederwetten.nl

has been added to the cart. View Cart