Het werd een groot feest, gelukkig hebben we de foto’s nog!

Coach Gertjan Bloemen werd meteen in zijn eerste seizoen kampioen en assistent Mark Spaan sloot zijn geweldige tijd bij de dames af met de kroon op het werk.
De trouwe assistent scheidsrechter Teun den Ouden deelde volop mee in de vreugde, samen met alle dames, die het zo gegund zijn binnen onze vereniging. Heerlijk dames!

De wedstrijd verliep vrij vlekkenloos. Uit bij Geldrop werd met 4-1 gewonnen, maar door de nederlaag van SBC was al een half uur voor het einde bekend dat het echt niet meer mis kon gaan.

Na het laatste fluitsignaal ontpopte zich onder toezicht van honderden toeschouwers een groot feest, met een een hoop champagne, vuurwerk, het clublied, rook en tranen van geluk.

Aangekomen in Nederwetten werd eerst even een bodempje gelegd, waarna de, door de vele vrijwilligers versierde, plattekar aan haar rondtocht door Nuenen, Gerwen en Nederwetten begon. Chauffeur Kees reed door het dorp en de terrasgangers in Nuenen vierden volop mee. De juijchende menigte gaven de dames wat ze verdienden. In Gerwen werd nog een blaadje bier afgegeven als dank voor het afsnoepen van punten bij de concurrent en tot slot werden de helden groots onthaalt op ons eigen Sportpark De Koppel. In en rondom het Piet Renderspaviljoen zou het nog lang onrustig blijven…

De mooiste foto’s zijn gemaakt door Gitte Sanders