Een spiksplinternieuw dak op het Piet Renderspaviljoen en het hoofdveld wordt flink aangepakt.

Onlangs is door onze vrijwilligers, met hulp van een gerenommeerd bedrijf, het dak van het Piet Renderspaviljoen volledig vervangen. Er lag nog asbest op en dat moest er natuurlijk een keer vanaf. In de deal met de gemeente, waarin de voetbalclub volledig eigenaar van het Piet Renderspaviljoen is geworden, is bij bescheiden dat de gemeente het asbest zou saneren. RKVV Nederwetten moest dan wel zelf zorgen voor een nieuw dak. Het nieuwe dak is, in tegenstelling tot wat er voorheen lag, wél geïsoleerd en natuurlijk vooral ook nieuw. Dit alles is in enkele dagen gelukt en dat was maar goed ook, want als er regen in zou komen dan had er een compleet nieuw plafond in gemoeten. Met die kostenpost mag de penningmeester nu nog een aantal jaren wachten. Dankjewel voor ieders bijdrage!

Inmiddels is ook de renovatie van het nieuwe hoofdveld van start gegaan. Direct na het zo succesvol verlopen sponsortoernooi is de toplaag van het gras verwijderd om zo een compleet nieuwe ondergrond te voor onze blauwwitte sterren te preparen. En geen zorgen, de nieuw aan te brengen laag is ook gras. In Nederwetten spelen we gewoon op echt natuurgras uiteraard!