Wij zijn super trots dat na 2 jaar afgelasting ons sponsortoernooi dit jaar weer doorging. Aan het record aantal teams (25) en de recorddrukte (>300) op Sportpark De Koppel was af te zien dat de mensen wel weer eens zin hadden in het toernooi en bijbehorende feestavond in het Piet Renderspaviljoen.

Gefeliciteerd. De winnaar van de Sportiviteitsprijs ging dit jaar naar Mark Sanders interieurprojecten Wat een geweldige sponsor en super gezellig team was dat weer zeg!

Ban Bouw wist in de finale meervoudig winnaar Café René te verslaan.

Vrijwilligers

Geen enkele wanklank was te horen op het schitterend verzorgde sportpark. Vele vrijwilligers onder leiding van de sponsorcommissie waren verantwoordelijk voor deze fantastische avond. Waar een kleine club groot in kan zijn!

Bedankt sponsoren, deelnemers, supporters en natuurlijk onze trouwe vrijwilligers.