In het weekend van 10-11-12 juni doet RKVV Nederwetten mee aan een toernooi op Texel!

Al sinds vele jaren gaat vanuit onze vereniging een afvaardiging naar Texel, om daar mee te doen aan een gezellig toernooitje en natuurlijk om er veel plezier te maken om het voetbal heen.

Door Corona is het tripje een paar jaar niet doorgegaan, maar dit jaar zijn onze mannen echt niet meer tegen te houden. Onder de bezielende leiding van organisator Ivo van der Heijden, die op Texel een oud-studiegenoot kent, gaat een grote groep de verre reis maken. Maarliefst 34 jonge en oude goden vertrekken in een tiental auto’s naar het meest westelijk gelegen Waddeneiland.

Onze gastvrije vrienden van Z.D.H. (Zwaluwen Den Hoorn) hebben de sfeervolle kantine “De Spil” weer spik en span, zodat we niks tekort hoeven te komen. Een vijftal wedstrijden zullen bepalen of Nederwetten de toernooiwinst van enkele jaren terug kan prolongeren. En zal Giel van Korven zijn ‘speler-van-het-toernooi’ bokaal opnieuw in de wacht weten te slepen? Of beginnen ook bij Giel de jaren te tellen?

De weersvooruitzichten zijn top. Dus dat het wederom weergaloos wordt staat nu al vast!