Omdat de voetbalverenigingen RKVV Nederwetten en RKGSV (Gerwen) de primeur hebben van de eerste twee Hybride voetbalvelden in de verre omtrek wordt hier middels een opening extra cachet aan gegeven.

Na deze openingsceremonie treden de veteranen van RKVV Nederwetten voor het eerst op het Hybride veld aan tegen RPC.

Iedereen welkom

Voor de opening zullen wethouder Joep Pernot (Nuenen), en nog enkele andere afgevaardigden vanuit de gemeente bij deze bijeenkomst aanwezig zijn. Ook zal de aannemer (Van Wijlen) aanwezig zijn, enkele leden van de BOSN en natuurlijk de beide besturen van de voetbalverenigingen.

Naast deze bijzondere gasten is uiteraard iedereen welkom en in het bijzonder onze leden, om deze mijlpaal voor de voetbalverenigingen bij te wonen.

Hapje en drankje

Omdat het feest is trakteren we op een hapje en een drankje(s).

Locatie

De opening vindt plaats onder de overkapping bij het Hybride veld in Nederwetten. Eerst buiten, later gaan we binnen in de kantine verder. Volgens goed gebruik zullen ook de veteranen na hun wedstrijd in het Piet Renders Paviljoen aansluiten.

Globale planning

Datum: Zaterdag 3 november