RKVV Ollandia 1  – RKVV Nederwetten 1    3-3

Al in de 3e minuut van de wedstrijd kreeg Nederwetten twee opgelegde kansen via Tom Raaymakers en Toon van Rooij. Beiden misten voor open doel. In de 14e minuut was het wel raak toen Toon van Rooij een prima pass gaf op de meegelopen Hein Snellen van Vollenhoven die deze aanval fraai afwerkte. 0-1. Hiervan kon de ploeg van Dennis Wouterse niet lang genieten, want in de 23e minuut leed Nederwetten balverlies op het middenveld en Robert van Erven strafte deze fout meedogenloos af. 1-1. In de volgende fase kreeg Nederwetten nog veel kansen op de 1-2 maar goed keeperswerk van de Ollandia doelman en een bal in het zijnet voorkwam dat de score een gunstige wending nam. Vlak voor rust toch nog het nodige spektakel. Ui een corner van Stephan van Erven riep doelman Koen Joosten, die tot dan uitstekend keepte, “ LOS! “Iedereen, inclusief hijzelf  lieten de bal lopen en deze verdween achter de doelman in het doel . 2-1.  De daarop volgende actie was een schot op goal van Nederwetten dat niet goed verwerkt werd door de Ollandia goalie en de terugspringende bal werd van dichtbij in het doel geschoten door Tom Raaymakers 2-2. Dit was ook de ruststand.

Direct na rust kreeg Toon van Rooij weer een prachtige kans maar weer faalde hij bij de afwerking, omdat de keeper opnieuw zijn bal stopte. In de 49e minuut ging Rick van Lieshout alleen op de keeper af en scoorde knap vanuit een volley. Echter; om onbegrijpelijke redenen voor vriend en vijand  floot de scheidsrechter deze actie af. Hij had uit zijn ooghoek gezien dat een speler van Nederwetten die aan het warmlopen was buitenspel stond?   In de 68e minuut leek alles toch nog goed te komen. Opnieuw Toon van Rooij schoot op de goal maar de keeper voorkwam een doelpunt. De terugspringende bal werd in de rebound afgewerkt door Hein Snellen van Vollenhoven. 2-3. Een prachtkans op de 3-3 werd door Koen Joosten verijdeld door een magistrale redding. Maar helaas, de wedstrijd duurde weer te lang. In de blessuretijdbracht Stephan Evers alsnog de 3-3 op het scorebord na een scrimmage in de zestien van Nederwetten. Kortom een wedstrijd die Nederwetten had moeten winnen maar dan moeten de kansen wel beter benut worden.

Door Louis Staals