Update:

Op dit moment is het bestuur druk doende om de zaken voor het aankomende seizoen weer op orde te krijgen.

Door het late vertrek van onze hoofdtrainer Toon van der Loo hebben bestuurlijke zaken zoals de elftalindeling enigszins vertraging opgelopen, want een nieuwe hoofdtrainer aanstellen is nu prioriteit nummer 1.

Daarnaast is de organisatie van het jaarlijkse vrijwilligersfeest momenteel ook in volle gang.

De verwachting is dat we voor het einde van de maand een nieuwe hoofdtrainer en de elftalindeling bekend kunnen maken. Er zijn enkele veranderingen, maar de gezichten blijven grotendeels hetzelfde. Zoals kenmerkend voor onze vereniging zijn er ook dit jaar weinig mutaties in ons ledenbestand geweest.

Spelers of leiders die nog spullen in moeten leveren kunnen dat z.s.m. doen bij Han Huijbers of Paul Sengers.

We houden jullie op de hoogte!

Met sportieve groet,

Bestuur RKVV Nederwetten