Met ingang van het seizoen 2022/2023 is Nederwetten op zoek naar een hoofdtrainer voor heren 1.

Nederwetten is een bruisende vereniging in een kleine kern tussen Eindhoven, Nuenen en Son Breugel. Met een bloeiende damestak en een ruime herenafdeling staan we met in totaal 7 teams ingeschreven bij de KNVB. De jeugdafdeling is samen met RKGSV. De laatste jaren komen we uit in de vijfde klasse. Bij de vereniging leeft de ambitie om in de top 5 mee te gaan draaien de komende jaren.

Dit verwachten wij van jou
Je bent een “people-manager” die de groep bij elkaar weet te houden. Zonder relatie geen prestatie. Je kunt spelers motiveren, weet een hecht team te smeden en bent communicatief vaardig. Dinsdag- en donderdagavond zijn de trainingsavonden. Die tijd gebruik je om je spelers beter te maken en zorg je dat het team weet hoe jij wilt dat we de tegenstander te lijf gaan.
Nederwetten is een kleine, hechte vereniging. Betrokkenheid bij de lagere elftallen en investeren in de jeugd hoort daarbij. Jouw glas is halfvol, problemen zijn er om op te lossen. Je bent minimaal in het bezit van diploma UEFA C met licentie.

Wat mag je van ons verwachten
We houden van eerlijke en open communicatie; afspraak is afspraak. Onze kantine, het Piet Renderspaviljoen, is een goedbezochte, sfeervolle plek midden in de dorpskern. Onze vaandelspelers worden wekelijks aangemoedigd door een flink aantal vaste supporters zowel uit als thuis. Een redelijke vergoeding.

Geïnteresseerde kunnen een CV sturen naar: denniswouterse@hotmail.com