Wij zijn zeer verheugd een zestal nieuwe spelers voor Nederwetten 1 te kunnen presenteren. In dit artikel in het kort wie deze spelers zijn en waarom ze vanaf komend seizoen in ons blauwwit te bewonderen zijn.

Mike Weterings is 21 jaar en woonachtig in Eindhoven. Enkele jaren terug heeft Mike al bij Nederwetten in de jeugd gespeeld, maar doordat er teveel spelers in het elftal zaten koos hij destijds voor meer speeltijd bij een andere vereniging. Bij Nieuw Woensel werden mooie woorden gesproken en daar was Mike gevoelig voor. Hij speelde 2 jaar bij Nieuw Woensel en werd kampioen in de jeugd om het jaar daarna de stap naar de selectie te maken. Afgelopen seizoen kwam Mike met Nieuw Woensel 1 uit tegen Nederwetten. Mike is linksbenig en speelt het liefst centraal achterin of links op het middenveld. Mike heeft als doel om samen met Nederwetten de stap richting de subtop van de 5e klasse te maken.

Wij zijn heel blij dat je terug bent Mike. Van harte welkom bij RKVV Nederwetten!

Tola Taylor is 33 jaar oud en is voor de liefde verhuisd naar Nederland. Geboren en getogen in Trinidad & Tobago, maar nu woonachtig op de Wettense Esrand. Om familiaire redenen is Tola enige tijd geleden terug gegaan naar zijn geboorteland. Door Corona duurde dit tripje wat langer dan gepland, maar zodra de luchthaven op Trinidad & Tobago opent zal Tola het eerste beste vliegtuig nemen om zo snel mogelijk te gaan settelen en voetballen in Nederwetten. Tola is een verdedigende middenvelder en wil met Nederwetten gaan groeien als team en samen weer meer wedstrijden gaan winnen. Vanuit de club, de trainer en het team ontvangt Tola al veel warmte en dat doet hem erg goed geeft hij aan.

Veel succes met je inburgering in Nederland Tola, je bent super welkom bij ons! Wij hopen dat we in Nederwetten een goede basis kunnen leggen voor deze mooie stap in je leven en dat wij samen met jou een mooi voetbalseizoen tegemoet gaan!

Robbert & Dennis van Es; de nieuwe voetbaltweeling van Nederwetten! Deze broers van 22 jaar oud komen over van de selectie van VV Gestel (Eindhoven). Via Harry van Elderen (oud trainer van Nederwetten en VV Gestel) kregen de broers te horen dat er bij ons in Nederwetten nog ruimte in de selectie was en dat deze club goed bij ze zou passen. Na enkele bezoekjes op zondag en een keer meetrainen waren de jongens al snel enthousiast. Dennis is een aanvaller en Robbert komt centraal achterin het beste uit de voeten. Voor beiden zijn hernieuwd plezier in het voetbal, de sfeer in het team en het samen neerzetten van wat moois hetgeen waarom ze nu bij Nederwetten zijn.

Tof dat jullie de stap naar Nederwetten durfden te zetten Robbert en Dennis. We gaan er samen wat moois van maken.

Bryan Buffing is 29 jaar oud en wilde na het opheffen van VV Wodan eigenlijk zijn voetbalschoenen aan de wilgen hangen. Dat dit toch niet gebeurde is te danken aan Nederwetten speler Vincent Platjouw. Vincent heeft in het verleden bij VV Wodan gespeeld, maar kwam door een verhuizing naar Nuenen bij Nederwetten in het tweede elftal terecht. Toen Vincent hoorde dat Wodan opgeheven werd is hij direct in de telefoon geklommen en hij heeft de beste spelers uit zijn voormalig team van Wodan doen bewegen om eens een keertje bij ons in Nederwetten mee te komen trainen. Naar eigen zeggen is Bryan geronseld voor Nederwetten, maar hij is inmiddels wel heel enthousiast. In het verleden heeft Bryan ook in de selectie van Wodan en Best Vooruit gespeeld. Vanwege werk bij de televisie (VTBL/RTL-nieuws), op zondagmiddag, was de stap naar de lagere elftallen echter noodzakelijk. Een veranderde werksituatie betekent dat Bryan nu wel weer op zondagmiddag aan de bak kan.

Naast een hele fijne “nummer 10” zal Bryan ook in de kantine een graag geziene gast gaan worden schatten wij in. Veel succes en natuurlijk plezier bij Nederwetten Bryan!

Bart Berkers is 33 jaar oud en speelde in het verleden onder andere bij Sterksel in de spits. Deze doelpuntenmachine is door de liefde in Nederwetten beland. Omdat hij samen met zijn vriendin Sandra Schenkels een huis aan het bouwen is in Heeze, woont hij tijdelijk aan de Hoekstraat in Nederwetten. Bart heeft enorm veel zin in het nieuwe seizoen en is daarom ook al een hele poos aan het meetrainen in Nederwetten. Zijn doelen voor het volgende seizoen zijn duidelijk: Veel winnen en misschien zelfs wel een periode pakken!

Bart, jij brengt ons een enorme bak aan ervaring en weet de weg richting het doel. Fantastisch dat je volgend jaar uitkomt voor het geboortedorp van Sandra, in het blauwwit van Nederwetten. Veel plezier en succes!