Nederwetten heeft twee spelers toegevoegd aan de selectie voor het nieuwe seizoen. Wesley Valks en Maarten van Gerwen.

Wesley Valks (20) is woonachtig in Eindhoven en kwam in het verleden uit voor DVS en Brabantia (beiden jeugd). In het dagelijks leven is Wesley overal in den lande te vinden, want zijn werk is chauffeur. Via onze oproep is Wesley in contact gekomen met het bestuur van Nederwetten en zo is het balletje gaan rollen. Het best tot zijn recht komt hij op de rechterflank. Voorin of achterin; beide is mogelijk met deze kilometervreter. Wesley: “RKVV Nederwetten spreekt me enorm aan vanwege juiste verhouding tussen teamgeest/prestatie en gezelligheid.”

Maarten van Gerwen (23) woont ook in Eindhoven en komt via de vorig jaar naar Nederwetten overgestapte tweeling Robbert en Dennis Van Es in het dorpse terecht. Maarten is praktiserend fysiotherapeut en heeft zijn voetbalverleden bij VV Gestel. Deze aanvaller wil doormiddel van veel trainen en spelen belangrijk worden voor Nederwetten en de club de komende jaren naar mooie resultaten stuwen. Maarten: “De eerste indrukken zijn goed, Nederwetten is een warme club.”

Het bestuur van RKVV Nederwetten en coach Henri Maas zijn trots dat deze jongens het eerste elftal komen versterken en wensen Wesley en Maarten heel veel succes en spelvreugde!