Wil je niet meer in de hoogste jeugd spelen? Of op zondagochtend vroeg? Of wil je kijken waar je lat ligt? Nederwetten 1 is op zoek naar spelers die het leuk vinden om voor een vaandelelftal uit te komen. Nederwetten staat erom bekend dat alles tiptop in orde is en dankzij geweldige sponsoren sta je er picobello op!

Kom je Nederwetten 1 versterken? Neem contact op. Twijfel je? Neem dan ook contact op, we vertellen je graag meer. Eenmaal lid van Nederwetten wil je nooit meer weg!

Wat kun je verwachten bij Nederwetten?

• Splinternieuw wedstrijdtenue uit- en thuis (foto)
  • Splinternieuw trainingspak, polo en tas (foto)
  • Fanatieke technische staf bestaande uit hoofdcoach, assistent en vaste grensrechter
  • Je wedstrijdtenue wordt wekelijks voor je uitgewassen