Nederwetten  startte voortvarend in  de wedstrijd tegen Terlo.

Reeds in de 4e minuut wist Toon van Rooy op aangeven van Giel van Korven de 0-1 op het scorebord te zetten. Terlo nam gaande weg de 1e helft het spel over maar Nederwetten kon met 0-1 gaan rusten.

Na rust was het weer meteen raak  Toon van Rooy gaf een splijtende pass op Pieter Donkers die fraai de 0-2 binnen schoot.

Opnieuw Toon van Rooy gaf een voorzet op Niek Evers die met een prachtige volley de 0-3 aantekende. Nederwetten ging door en een mooie voorzet van Roy Sleegers werd door Ben Verbruggen prachtig  binnen gekopt.

Toon van Rooy was vandaag in goeden doen en scoorde in de 69e minuut zelf de 0-5.

En wat Terlo ook probeerde, ondanks hard werken konden zij doelman Peter Thoonen ( de nieuwe Prins van Nederwetten Prins PEER klik hier) niet passeren.  ED Prins Peer

Volgende week geen competitie wedstrijd voor Nederwetten 1Â