VANAF VANDAAG KUN JE STEMMEN OP RKVV NEDERWETTEN

Zoals voorgaande jaren doen wij ook dit jaar mee met Rabo ClubSupport, een initiatief van de Rabobank om lokale clubs en verenigingen te ondersteunen.
Vanaf a.s. maandag 5 oktober tot en met 25 oktober kunnen leden van de Rabobank stemmen op onze vereniging. Elke stem is geld waard en resulteert uiteindelijk in een mooi geldbedrag voor onze club.

HELP ONS OM ONS DOEL TE BEREIKEN!
Onze vereniging draait op de kracht van onze vrijwilligers. Zonder hen, zouden we niet overleven. Om onze blijk van waardering te geven, willen we het vrijgekomen bedrag besteden om deze harde werkers extra in het zonnetje te zetten voor al het werk wat zij belangeloos voor onze vereniging doen.

Jouw stem is geld waard! Kunnen wij rekenen op die van jou? Kijk dan snel op
www.rabo-clubsupport.nl

Ben je nog geen lid, maar wil je wel graag op RKVV Nederwetten stemmen?

Kijk op www.rabo-clubsupport.nl/regio-eindhoven/lid-worden en in een paar eenvoudige stappen is het geregeld.

Dus breng snel je stem uit op RKVV Nederwetten en zegt het voort!