Met grote trots vernamen wij afgelopen zaterdagavond om 11 over 11 dat ons Anne prinses van CV De Wetters is geworden. Samen met onze Tim en ons Ilse gaat het een schitterende carnaval worden.

Het complete trio van CV De Wetters zijn echte blauwwitters en staan al jaren in de vaandelteams van onze vereniging. Anne Raaijmakers en Ilse Versantvoort werden zelfs al eens kampioen met dames 1. Tim Bunthof is als verdedigende middenvelder al vele jaren een vaste waarde bij de mannen van Nederwetten 1.

Naast hun voetbalkwaliteiten is het trio ook erg actief op andere vlakken binnen onze vereniging. Het aanmoedigen van andere teams en tal van vrijwilligerstaken zijn voor Anne, Tim en Ilse een vanzelfsprekendheid.

Ook de feestjes bij onze vereniging worden nooit overgeslagen. Wij weten daarom zeker dat alle Wetters en Wetterinnekes dit jaar goed onder te pannen zijn.

Alle Wetters, Wetterinnekes en in het bijzonder het prinselijk trio een hele leuke carnaval gewenst.

Alaaf!