Wat zijn we weer trots; de nieuwe prins carnaval en adjudanten zijn wederom leden van onze vereniging!

De nieuwe kartrekkers van CV de Wetters zijn: Prins Feschtivalie (Danny van Esch), adjudant Driekie (Dirk Renders), adjudant Campinga (Sanne Alofs) en adjudant Crostie (Kees Huijbers)

Hun motto: ‘t zit wel Snor

Prins Feschtivalie

De prins; een clubman

Danny is al van jongs af aan lid van onze vereniging, maar ondanks veel talent heeft hij slechts kort in de selectie gespeeld. Door blessures is hij helaas niet de ster geworden binnen onze vereniging, die hij nu bij onze vrienden van de carnavalsvereniging wel is.

De familie van Danny is al jaren zeer trouw aan onze vereniging. WilTin, het bedrijf van vader Tini is zelfs enige tijd onze hoofdsponsor geweest en ook bij de damestak van onze vereniging is WilTin altijd nauw betrokken geweest. De laatste jaren zit Danny mee in het bedrijf en loopt de sponsoring nog steeds. Naast sponsor zien we Danny ook nog regelmatig als grensrechter op ons sportpark. RKVV Nederwetten en Danny zijn dus zeer nauw verbonden.

Ook de adjudanten erg betrokken bij RKVV Nederwetten

Dirk is al van jongs af aan lid van onze vereniging, maar ook hij is helaas geteisterd door enkele zware knieblessures en heeft het voetballen zelf op een lager pitje moeten zetten. Door de tijd die vrij kwam na zijn actieve carrière hebben we aan Dirk steevast een trouwe vrijwilliger gehad. Met name bij de dames is Dirk dankzij zijn inzet en kunde erg belangrijk geweest.

Sinds enkele jaren blijkt dat het bloed bij Dirk soms toch ook stroomt waar het eigenlijk niet gaan kan. De voetbalschoenen zijn weer uit het vet gehaald om bij het gezelligste team van onze vereniging te voetballen. Wie gaat kijken op zaterdagmiddag, bij de veteranen, ziet Dirk zichtbaar genieten van het voetbal en de gezelligheid daar omheen.

Kees heeft in de jeugd gevoetbald en dat was hem vooral te doen om de gezelligheid rondom het team. Na zijn jaren in de jeugd kwam Kees terecht bij de lagere elftallen en daar werd hij geconfronteerd met het voetballen vroeg op de zondagochtend, vaak na een stapavond. Na een jaartje sabbatical probeerde Kees het nog maar eens, maar het was duidelijk, een andere besteding van de zondagochtend paste Kees beter. Binnen onze vereniging bleef Kees echter wel betrokken. Op verschillende manieren als vrijwilliger en ook als sponsor. Samen met broer Mart stak hij 3 jaar geleden een compleet elftal in nieuwe trainingspakken en tassen. Deze worden nog steeds fier gedragen.

Sanne is er altijd bij als er wat te doen is voegt met haar amicale karakter precies toe waar wij als vereniging voor staan: Samen, gezelligheid en plezier maken. Als partner van Danny moeder van drie lieve kinderen zien wij Sanne regelmatig shinen op ons sportpark.

Namens bestuur en leden van RKVV Nederwetten wensen wij jullie en met jullie heel Nederwetten een fantastische carnaval 2019 toe!

Alaaf!