De bekerwedstrijd tussen Nederwetten1 en Gerwen1 staat gepland op zondagmiddag 19 september Om 14:30 uur. Nederwetten speelt thuis en we rekenen daarom van harte op uw steun tijdens deze mooie najaarsderby.

In de loodzware poule in de beker, waarin de wedstrijden toch vooral als oefenprogramma worden gezien, zal het zondag toch anders worden. Tegen rivaal Gerwen zullen onze mannen ongetwijfeld ook de show willen stelen en wacht de supporters dus een mooi schouwspel.

Sluit je weekend af bij ons RKVV Nederwetten en je zult er geen spijt van krijgen. Eerst op en rondom het veld, daarna in ons Piet Renders Paviljoen.

Uiteraard wordt er ook uitgebreid nagebabbeld onder het genot van een drankje en wellicht zelfs een dansje! Speciaal voor deze gelegenheid komt onze kersverse sponsor Maickels Broodjes zorgen voor de inwendige mens. Warme en koude broodjes; Maickel, een neef van Edward en André, gaat u ongetwijfeld positief verrassen tussen 13:00u en 19:00u!

We hopen op veel Blauwwitten langs de lijn, om ons vaandelteam aan te moedigen!

Voor de eredivisieliefhebber zal in de kantine PSV – Feyenoord uitgezonden worden op groot scherm. Voor ieders wat wils en je hoeft werkelijk niets te missen!

Aanvang: 14:30u

Tot zondag 19 september!