Nieuwe datum nog niet bekend.

De denktank heeft in overleg met het bestuur besloten om de brainstormavond over de toekomst van onze vereniging te verplaatsen. Vanuit de overheid is er een oproep gedaan aan alle Brabanders om sociale contacten de komende dagen te matigen. Middels deze afgelasting geven wij hier gehoor aan. De avond stond gepland op aanstaande vrijdag 13 maart. Erg jammer dat het nu niet door kan gaan, want de betrokkenheid voor deze avond was groot onder onze leden, dank daarvoor!

Een nieuwe datum is nog niet gevonden, maar hopelijk krijgen we dan net zoveel aanmeldingen, zodat we samen aan de slag kunnen over de toekomst van onze mooie vereniging. Zodra een nieuwe datum bekend is zullen wij dit communiceren. Dank voor jullie begrip!

Tot gauw!

De Denktank