Beste leden,

Aanstaande vrijdag en zaterdag feest in het Piet Renders paviljoen!

Vrijdag 27 mei staat het jaarlijks terugkerende sponsortoernooi weer voor de deur. Uiteraard vinden wij het prachtig om te zien dat er evenals de afgelopen jaren opnieuw veel deelnemers zijn!

Omdat veel mensen zich de afgelopen jaren moesten haasten om na school of werk tijdig aanwezig te kunnen zijn, hebben we er wederom voor gekozen om ook dit jaar weer een frietkar te laten komen. Onze inmiddels vertrouwde Hans Teulings, van “Spierbal on tour”, staat vanaf 18:00 uur klaar met zijn “Verrékkes lekkere frietjes”.

Na afloop van ons gezelligheids-toernooi gaat DJ MANY MORE jullie voetjes opnieuw aan het werk zetten. Met zijn uitgebreide repertoire, waarbij iedereen zeker aan zijn muzikale trekken zal komen, gaan we de avond spetterend afsluiten!

Ook als u zelf niet deelneemt bent u natuurlijk van harte welkom om een kijkje te komen nemen, want, zoals een oud Nederwettens gezegde betaamd: “Hoe meer zielen, hoe meer vreugd”!

Zaterdag 28 mei

afsluiting van het seizoen met het jaarlijks terugkerend mix toernooi.

Alle senioren elftallen, dames, heren en veteranen worden gemixt en er wordt 6 tegen 6 toernooi gespeeld.

Na afloop zal DJ STEFAN er voor zorgen dat de voetjes van de vloer gaan met zijn bekende repertoire!

Iedereen is welkom..

Zaterdag 18 juni

bedank avond voor de vele vrijwilligers die ons 50 jarig jubileumjaar mede mogelijk hebben gemaakt op

welke wijze dan ook! Zonder deze vele vrijwilligers kan een vereniging niet bestaan! Daarvoor een woord

van dank, met een hapje, drankje en een leuke activiteit.

Persoonlijke uitnodiging volgt nog, heeft u geen uitnodiging ontvangen voor 4 juni, neem dan even contact met ons op.

Alvast bedankt allemaal en tot ziens!

Bestuur RKVV Nederwetten

email: info@rkvvnederwetten.nl