Na vijf minuten nam Nederwetten de leiding door Toon van Rooij na goed storend werk van Koen van Gorp.

Na een kwartier werd DOSL gevaarlijk via Corstens die zijn schot vanaf zestien meter net over zag gaan. Daarna volgden een aantal kansen voor Nederwetten echter zonder resultaat.
Door goed verdedigend werk van de blauwwitten o.l.v. Rene Foolen, die een dijk van een wedstrijd speelde, kon DOSL niet tot scoren komen. Na een half uur werd een snelle counter, ingeleid door Toon van Rooij, door Giel van Korven van rechts in de linkerbovenhoek binnengeschoten. 0-2. Dit was tevens de ruststand.

In de tweede helft kreeg DOSL binnen vijf minuten een drietal mooie kansen die echter onbenut bleven. Een kwartier voor tijd dacht Nederwetten het slot op de wedstrijd gegooid te hebben na een prima aanval via Toon van Rooij en Niek Evers naar Pieter Donkers die de 0-3 liet aantekenen. Het werd in de laatste vijf minuten nog erg spannend nadat eerst Rene Bolster via een penalty 1-3 scoorde en vlak daarna 2-3 door Frank Bax.
Daar bleef het voor Nederwetten gelukkig bij en zodoende konden de drie punten bijgeschreven worden.

Volgende week de thuiswedstrijd tegen Sterksel, aanvang 14.30u