Naast het bedanken van onze vrijwilligers stond deze avond ook in het teken van het afscheid van Annelies Raaijmakers, zij stopt achter de bar in het Piet Renderspaviljoen. Ook werden onze  jubilarissen in het zonnetje gezet.

Op de traditioneel drukbezochte vrijwilligersavond van RKVV Nederwetten werden meer dan 80 vrijwilligers bedankt voor hun noeste arbeid in het afgelopen voetbalseizoen. Het bestuur verzorgde de barbecue en in het heerlijke zomerzonnetje genoten de vrijwilligers samen van hun welverdiende hapje en drankje.

Geheel volgens traditie werd de avond na het eten ingeluid met de huldiging van de jubilarissen die door voorzitter Willy Raaijmakers getrakteerd werden op een ludieke speech. De anekdotes sloegen ons om de oren en de soms ietwat cynische grappen van Willy deden de aanwezigen bulderen van het lachen.

Annelies neemt afscheid

Naast het bedanken van onze vele vrijwilligers en de huldiging van onze jubilarissen werd op deze avond ook Annelies bedankt voor 30 (!!!) jaar kantinebeheer. Annelies nam graag zelf de verantwoordelijkheid en was er zodoende altijd zelf bij. Ze stond er om bekend dat alles spik en span was. We kunnen daarom wel zeggen dat we naast de gezelligste, ook de schoonste kantine van Brabant hebben. In bijzijn van haar familie werd een passend cadeau gegeven en werden door Willy lovende woorden gesproken. Nogmaals; Annelies bedankt!