9 mei Meiden- & vrouwenvoetbal ‘Vriendinnendag’ Nederwetten

We zijn weer druk bezig met het organiseren van alweer de derde vriendinnendag! Een gezellige en sportieve middag om meiden uit de omgeving kennis te laten maken met vrouwenvoetbal maar vooral met onze voetbalclub. De middag staat gepland op 9 mei 2015.

Dit jaar hebben we ons programma wat uitgebreid:

We starten om half 2 met een aantal leuke voetbalspellen voor meiden van 5 tot 14 jaar. Dus van de meiden van sport en spel tot aan de MC1. Hiervoor zoeken we nog wat helpende handen! Dus als je het leuk vindt om een groepje of spelletje te begeleiden dan horen we dat erg graag.

Hierna organiseren we een voetbalclinic voor meiden en dames vanaf 14 jaar, verzorgt door Dennis Wouterse (de trainer van heren 1).
Deze clinic staat gepland van 16:00 uur tot 18:00 uur waarna er nog tijd is voor een hapje en drankje. Het zou leuk zijn als veel van onze eigen dames en meiden van MB1 mee komen voetballen. En natuurlijk extra leuk als jullie ook wat vriendinnen mee willen nemen :).

Inschrijven voor de vriendinnendag en de clinic kan via:
meidennederwetten@hotmail.com
(Deelname is gratis voor zowel leden als niet-leden).