Altijd al willen sporten bij een vereniging waarbij gezelligheid en samenwerking voorop staat? Dan is voetballen bij RKVV Nederwetten zeker iets voor jou!

“De was van je sokken broekje en shirt wordt voor alle elftallen gedaan in onze eigen wasserette”

Lees het hele artikel door erop te klikken!

Ligging

Het klinkt misschien ver weg, maar vanuit heel Nuenen, Son & Breugel en een deel van Eindhoven ben je binnen 15 minuten op de fiets al op ons sportpark! Rijdt naar Nederwetten en kijk waar de kerk staat. Tussen het café en de kerk door zie je onze prachtige accommodatie in het centrum van het dorp al liggen.

“Wist je dat de contributie slechts €140,- per seizoen bedraagt?”

Accommodatie

We beschikken over een gezellige, moderne kantine die vorig jaar een prachtige aanbouw heeft gekregen. Daarnaast 6 schitterende kleedlokalen, een massageruimte, materiaalhok en twee perfecte grasmatten. Een daarvan is een spiksplinternieuw hybrideveld. Er is ook aan de kleintjes gedacht, want een mini-speeltuin en een panna-veldje maken het de accommodatie compleet.

“De was wordt voor je gedaan in onze eigen wasserette”

Organistatie & activiteiten

RKVV Nederwetten beschikt al jaren over een stabiele sterke organisatie. Het hoofdbestuur is uitstekend bezet met uiteraard ook dames die hierin zitting hebben. Verder beschikt Nederwetten over een zeer groot aantal vrijwilligers die ervoor zorgen alles tot in de puntjes geregeld is voor alle leden: van scheidsrechters, tot barpersoneel, van schoonmakers en zelfs tot het uitwassen van je shirtje, broekje en sokken in onze eigen wasserette. Ook worden tal activiteiten op touw gezet, zoals quizavonden, kerstloop, seizoensopening, sponsortoernooi, dineravonden, regelmatig een DJ in de kantine en nog veel meer!

Wist je dat de contributie slechts €140,- per seizoen bedraagt? (En ja, dit is inclusief de wasserette!)

Dorpscultuur

RKVV Nederwetten is een hechte gezellige vereniging waar de leden het goed naar de zin hebben. Niet alleen bij spelers, maar ook bij vrijwilligers kent men weinig verloop. Je kunt gewoon jezelf zijn en je zult zien dat je al gauw thuis bent bij deze warme club, waar een prettige dorpssfeer heerst in alle gelederen.

Recreatief voetbal

RKVV Nederwetten hecht veel waarde om haar leden veel ruimte te bieden voor de recreatieve beoefening van de voetbalsport. Het voornaamste doel van de vereniging is om de leden het voetbalspel zo goed mogelijk te laten beoefenen, waarbij het plezier en sportiviteit voor alle leden, van klein naar groot zeer hoog in het vaandel staat.

Vrouwenvoetbal

Het dames- en meisjesvoetbal (vrouwenvoetbal) is niet meer weg te denken bij Nederwetten. Al vele jaren krijgen onze meiden de aandacht die zij verdienen. Door ervaren trainers op de groepen te zetten is er geen verschil tussen mannen en vrouwenbeleid. Bij Nederwetten wordt er geen verschil gemaakt in sekse, iedereen is hier gelijk. De damesafdeling heeft de club alleen nog maar bruisender en gezelliger gemaakt. Leuke gezellige meiden zijn natuurlijk altijd welkom bij onze club.

“Voetballen in Nederwetten is misschien nog niet zo’n slecht idee!”

Het eerste elftal

Spelen in een vaandelteam van een dorpsvereniging blijft toch iets bijzonders!

Zo ook bij Nederwetten. Wekelijks wordt je door een vaste supportersgarde zowel uit als thuis ondersteund. Bij thuiswedstrijden staan vaak de spelers van de andere elftallen ook langs te lijn en worden de overwinningen van de strijders in het veld samen gevierd.

Omdat Nederwetten in een competitie speelt met veel omringende dorpen is het voetbal boeiend en hangt er vaak een dorpse gezellige voetbalsfeer.

Als je dan op zondagmiddag de winnende treffer scoort kan jouw weekend in het dorp niet meer stuk!

De vereniging wil het vaandelteam de faciliteiten en organisatie bieden om op een (voor hun) zo hoog mogelijk niveau te voetballen.

Volg onze levendige accounts op Twitter & Instagram: @rkvvnederwetten

Of bekijk onze vernieuwde website: www.rkvvnederwetten.nl

Vragen? Stuur ons een PM, een mail, of bel met Willy Raaijmakers: 06-54376528.

Wil je eerst een keertje meetrainen of sfeer komen proeven op een zondag? Graag! Wij weten namelijk zeker dat je daarna toch nooit meer weg wilt!

“Als je eenmaal lid bent ga je nooit meer weg”

Let op: De uiterste overschrijfdatum is 15 juni