In een zeer matige wedstrijd van beide clubs, heeft VCO in elk geval nog de 3 punten in eigen huis gehouden.

In de eerste helft was het van beide kanten een slappe vertoning met weinig kansen en slordig voetbal. Behalve een mooi schot van Wim van Kronenburg dat door de VCO doelman werd gestopt was er niets te beleven van beide kanten. Derhalve een 0-0 ruststand.

Ruststand: 0-0

In de 2e helft was er van VCO zijde in elk geval meer druk en wat kleine kansen, maar tot geweldig voetbal kwamen beide partijen niet. In de 80e minuut mocht Bas Raaimakers een corner nemen en die werd door Sep Schraven prima binnen gekopt. 1-0. Drie minuten later een doorbraak van opnieuw Sep Schraven die door keeper Jordy van den Boogaard onreglementair, binnen de 16 werd gestopt en de terecht gegeven penalty werd door Stef Rooyendijk feilloos binnen geschoten. 2-0. De gedesillusioneerde supporters van Nederwetten gingen toen al richting uitgang en moesten concluderen dat ondanks dat VCO pas een punt in deze competitie had vergaard, VCO toch verdiend de 3 punten in eigen huis hield.

Eindstand: 2-0

Volgende week de uitwedstrijd tegen Odiliapeel en dan maar hopen dat de hondstrouwe supporters met een fijner gevoel huiswaarts kunnen keren. Snel vergeten deze off-day en zo snel mogelijk alle neuzen weer de zelfde kant op.

Door Louis Staals