Na een twee jaar verplichte afwezigheid, staat het op vrijdag 20 mei 2022 dan eindelijk weer te gebeuren: het altijd geweldige SPONSORTOERNOOI!

Dit gezelligheidstoernooi is in het leven geroepen om onze trouwe sponsoren in het zonnetje te zetten en te bedanken voor hun sportieve en financiële bijdragen aan onze mooie vereniging. Mede dankzij hun hulp kan er dagelijks worden gerecreëerd op en rond onze voetbalvelden!

We gaan er weer een actieve, sportieve, gezellige, mooie avond van maken. Tussen 19:00u en 22:00u zal er wederom een 6 tegen 6 toernooi plaatsvinden, waarna aansluitend de voetjes van de vloer gaan tijdens de feestavond met DJ!

Lijkt het je leuk om mee te doen? Trek een van onze sponsoren aan de mouw. Wellicht is er nog plaats voor een voetbaltalent in hun team!

Mocht je niet kunnen deelnemen aan het toernooi, dan ben je natuurlijk van harte welkom op ons sportpark om de sfeer te proeven en er een gezellige avond van te maken.

Of heb je zin om dit geweldige toernooi vanuit de organisatie te bekijken? We zijn altijd op zoek naar leden die ons mee willen helpen ( b.v. scheidsrechters, barpersoneel,  wedstrijdleiders, schoonmakers enz. enz.). Stuur dan een mailtje naar sponsor@rkvvnederwetten.nl of spreek een van onderstaande leden aan.

Wij hopen je graag te mogen zien op vrijdag 20 mei a.s. onder het genot van een drankje en hopelijk een mooi zonnetje.

Met sportieve groet,

Sponsorcommissie RKVV Nederwetten