Wil jij: Je eigen gemotiveerde team coachen? Bouwen met jonge speelsters? De komende jaren succes behalen? Dan heeft RKVV Nederwetten dé kans voor jou!

RKVV Nederwetten en damesvoetbal

Voetbalvereniging RKVV Nederwetten staat in de wijde regio bekend om de damesafdeling. Zowel in de jeugd, als bij de senioren staat het damesvoetbal bij ons hoog in het vaandel, minstens gelijkwaardig aan de mannen.

Momenteel hebben we twee teams. Dames 1 en een veterinnenteam. Beide teams hebben veel speelsters en daarom nooit personele problemen. De trainingsopkomst is erg hoog, want onze dames willen op zondag namelijk winnen!

Voer je hobby uit bij een goed georganiseerde, gezellige vereniging

Ons grote aantal vrijwilligers zorgt er samen voor dat alles tot in de puntjes geregeld is voor coaches en speelsters. Zo zijn al onze (dames-)elftallen voorzien van prachtige tenues (shirt, broekje, sokken), trainingspakken en tassen, die zelfs wekelijks op de club voor ze uitgewassen worden.

Omdat RKVV Nederwetten een gezellige dorpsvereniging is lopen de elftallen van dames en mannen gewoon door elkaar heen en zorgen zij samen voor veel sfeer in onze moderne maar karaktervolle kantine. Bij thuiswedstrijden kunnen onze dames steevast op een flink aantal supporters rekenen.

Wil je eerst eens keertje komen kijken naar het voetbal? Of vindt je het fijn om de sfeer eens te komen proeven op een zondag? Graag! Wij weten namelijk zeker dat je daarna toch nooit meer weg wilt!

Wat verwachten wij van jou?

Een enthousiaste trainer(ster) / coach, die net als onze dames wil presteren op zondag.

Beschikbaarheid: Twee avonden in de week en op zondag.

Diploma trainer/coach: Gewenst, maar niet vereist.

Wat mag je van RKVV Nederwetten verwachten?

Een jonge, gemotiveerde groep meiden die voetbal ademen.

Een hecht team, met jaarlijks instroom vanuit de jeugd.

Een flexibel bestuur dat graag meedenkt om prestaties te bevorderen.

Alle thuiswedstrijden speelt dames 1 op ons hoofdveld.

Een splinternieuw Hybride trainingsveld, waar zowel Nederwettenaren als tegenstanders lyrisch over zijn!

Een zeer redelijke vergoeding, in onderling overleg te bepalen.

Vragen? Bel met Willy Raaijmakers: 06-54376528.

Volg RKVV Nederwetten ook online:

Twitter & Instagram: @rkvvnederwetten

Facebook: Meiden- en vrouwenvoetbal RKVV Nederwetten