Stem op ons! Het kost maar een minuutje en het levert ons veel op!

Beste leden van RKVV Nederwetten,

Met Rabo ClubSupport investeert Rabobank in de samenleving door clubs en verenigingen te ondersteunen. Zij geven als coöperatieve bank ieder jaar een deel van hun winst aan verenigingen door het hele land. Dit jaar stellen de Rabobanken in Oost-Brabant €10,- per lidmaatschap beschikbaar voor Rabo ClubSupport, een totaalbedrag van bijna 2 miljoen euro. Rabobank-leden bepalen hoe dit bedrag onder de deelnemende clubs verdeeld wordt.

Wij doen ook mee! En elke stem is geld waard!

Help ons om ons doel te bereiken!

Met de blik op de toekomst gericht, wil RKVV Nederwetten ons sportpark en clubhuis gaan verduurzamen. Denk hierbij onder andere aan zonnepanelen op het dak, isolatie en besparing op energieverbruik en water.

Met de bijdrage van Rabo Clubsupport kan de eerste stap naar realisatie gemaakt worden!

Vanaf a.s. maandag 4 oktober tot en met 25 oktober kunnen leden van de Rabobank stemmen op onze mooie vereniging.

Jouw stem is geld waard! Kunnen wij rekenen op die van jou? Kijk dan snel op

www.rabo-clubsupport.nl

Ben je nog geen lid, maar wil je wel graag op RKVV Nederwetten stemmen? Kijk op www.rabo-clubsupport.nl/regio-eindhoven/lid-worden en in een paar eenvoudige stappen is het geregeld.

Dus breng snel je stem uit op RKVV Nederwetten en zegt het voort!

Met sportieve groet,

RKVV Nederwetten