STEM op RKVV Nederwetten | Rabo ClubSupport start maandag 5 september

Beste leden van RKVV Nederwetten,

Met Rabo ClubSupport investeert Rabobank in de samenleving door clubs en verenigingen te ondersteunen met kennis, netwerk en geld om zo hun ambities te realiseren. De Rabobank geeft als coöperatieve bank ieder jaar een deel van hun winst terug aan verenigingen door het hele land. Daarnaast zetten zij hun kennis en hun netwerk in om clubs toekomstbestendiger te maken. Dit alles wordt samen gedaan met hun partners NOC*NSF, LKCA, Kunstbende en verschillende sportbonden.

Ook dit jaar stelt de Rabobank weer een deel van hun winst beschikbaar aan verenigingen. Rabobank-leden bepalen hoe dit bedrag onder de deelnemende clubs verdeeld wordt.

Wij doen ook mee! En elke stem is geld waard!

Help ons om ons doel te bereiken!

Met de blik op de toekomst gericht, wil RKVV Nederwetten ons sportpark en clubhuis gaan verduurzamen. Denk hierbij onder andere aan zonnepanelen op het dak, isolatie en besparing op energieverbruik en water.

Met de bijdrage van Rabo Clubsupport kan de eerste stap naar realisatie gemaakt worden!

Vanaf a.s. maandag 5 september tot en met 27 september kunnen leden van de Rabobank stemmen op onze mooie vereniging.

Jouw stem is geld waard! Kunnen wij rekenen op die van jou? Stem op ons via de Rabo App of op www.rabobank.nl/clubsupport

Ben je nog geen lid, maar wil je wel graag op RKVV Nederwetten stemmen? Kijk op www.rabo-clubsupport.nl/regio-eindhoven/lid-worden en in een paar eenvoudige stappen is het geregeld.

Dus breng snel je stem uit op RKVV Nederwetten en zegt het voort!

Met sportieve groet,

RKVV Nederwetten