Zwaar bevochten ,maar verdiende zege voor Nederwetten.

In een tumultueuze wedstrijd waarin van alles gebeurde heeft Nederwetten de stijgende lijn voort gezet.

Na de nederlaag tegen HVV, het gelijke spel tegen Irene werden de eerste 3 punten binnen gehaald tegen Ollandia. In de 7e minuut ging een prachtig schot van Ben Verbruggen via de handen van de keeper rakelings over het doel. Uit de daaruit volgende corner kopte Mark Spaan beheerst de 1-0 tegen de touwen. De eerste keer dit seizoen dat Nederwetten op voorsprong kwam. In de 33e minuut kwam Tom Raaymakers ongelukkig ten val en brak zijn bovenarm. De wedstrijd werd ruim 20 minuten stil gelegd om de ambulance medewerkers hun werk te laten doen om Tom af te voeren naar het ziekenhuis om een operatie te ondergaan aan zijn arm. Enigszins aangeslagen werd de wedstrijd hervat en in de 33e minuut gaf Paul van Driel een mooie pass op Remco Voets die fraai de 1-1 scoorde.

Na de pauze zette Ollandia meer druk maar de defensie van Nederwetten bleef overeind en in de 60e minuut gaf Ben Verbruggen een diepe pass op Roy Sleegers die de 2-1 op het scorebord zette. In de slotfase voorkwam Koen Joosten met een prachtige safe alsnog een gelijkspel en kan Nederwetten met het volste vertrouwen naar  Racing Boys in Deurne.

Tom Raaymakers  van harte beterschap en Nederwetten 1 Ga zo door !