Met trots delen wij u mede: Henri Maas blijft!

In zijn eerste seizoen bij RKVV Nederwetten heeft Henri de spelersgroep en het bestuur dusdanig weten te enthousiasmeren om er nog minimaal een seizoen aan te plakken. Wij zijn er van overtuigd dat de stijgende lijn die met Henri is ingezet in het seizoen 2019 – 2020 een positief vervolg gaat krijgen.

Tijdens de gesprekscyclus is steeds gekeken naar de speerpunten van onze vereniging. De sfeer, de samenwerking met andere elftallen, een positieve uitstraling van de technische staf als uithangbord en natuurlijk ook goede resultaten van ons vaandelteam waren daarin terugkerende items.

Dat RKVV Nederwetten in onze klasse de geuzennaam “reuzendoder” toebedeeld heeft gekregen is voor een groot deel te danken aan Henri, die van Nederwetten 1 de vechtmachine heeft gemaakt, die de harten van de supporters heeft weten te veroveren.

Henri is positief over de gemotiveerde spelersgroep, die steeds meer als een team functioneert. De spelers in hun kracht laten spelen en wat voor elkaar over hebben is wat Henri typeert als trainer/coach. In het restant van het huidige seizoen en volgend seizoen willen we dit gaan uitbouwen, zodat we de komende jaren de weg richting de bovenkant van de ranglijst kunnen gaan inzetten.

Wij wensen Henri, de staf en de spelers heel veel plezier en succes bij onze mooie vereniging RKVV Nederwetten!