Daar waar vele wedstrijden in deze klasse werden afgelast, was het veld van Nederwetten prima bespeelbaar. In een zeer sportieve wedstrijd die van beide kanten aardig wat kansen bood, heeft Nederwetten deze keer eens aan het langste eind getrokken.

Het duurde tot de 26e minuut totdat de trouwe supporters schare van Nederwetten kon juichen. Een lange bal van achteruit werd door Toon van Rooij prima met rechts aangenomen en met een prachtig schot met zijn linker in de rechterbovenhoek geschoten. Echt een doelpunt om in te lijsten. Vlak voor rust in de 43e minuut gaf Ben van der Bruggen een mooie pass op Toon van Rooij en deze kapte zijn tegenstander uit en zette Nederwetten op een florissante voorsprong van 2-0.

Ruststand: 2-0

Na de rust werd Boerdonk toch wat sterker en kon Nederwetten alleen maar proberen met lange halen naar voren de spits te bereiken maar zonder resultaat. In de 63e minuut werd geklungel voor het Nederwetten doel afgestraft Tim van Alphen. 2-1. Amper 3 minuten later tikte Stefan Hendriks uit een corner ook nog de gelijkmaker binnen. 2-2. Nederwetten kreeg daarna toch weer wat mooie kansen voor Rick van Lieshout en Christiaan Baaten maar zij mistten helaas. Toen echter de meeste supporters zich al bij een gelijkspel neerlegde gaf Giel van Korven een mooie lange pass op Toon van Rooij en die maakte zijn hattrick. 3-2. Een wedstrijd die niet spetterde van kwaliteit maar door een goede inzet en van beide kanten sportief gespeeld, ook mede dankzij de goede leiding van de scheidsrechter. Feestmuziek in de kantine en met vertrouwen naar volgende week als de inhaalwedstrijd tegen het Oventje op het programma staat.

Eindstand: 3-2

Door: Louis Staals

Na volgende week is het winterstop. Tijdens de winterstop nodigen wij u van harte uit om deel te nemen aan de volgende activiteiten:
2e kerstdag: Kerstwandeltocht
1 januari: Nieuwjaarsreceptie
31 januari: Restaurantavond Amerikaans
Meer informatie is te vinden op deze website.