Nederwetten liet het in de eerste helft afweten terwijl het in de 2e minuut al op een 0-1 voorsprong had kunnen komen na een mooie kopbal van Giel van Korven.

Nederwetten wist daarna echter geen raad met de telkens opkomende spelers van Den Dungen . Het was dankzij doelman Peter Thoonen dat het bij rust slechts 3-1 was. Den Dungen kwam via Loek van Grinsven in de 10e minuut op 1-0. De sterk spelende aanvoerder Martijn van Vught scoorde in de 12e en 40e minuut. Nederwetten kon via Niek Evers de toegekende strafschop verzilveren.  Ruststand 3-1.
In de tweede helft ging Nederwetten voortvarend van start en scoorde vanaf de aftrap na een prima opgezette aanval. Via Pieter Donkers en Giel van Korven kon Niek Evers de 3-2 scoren.
Nog geen vijf minuten later was het Jeffrey Sterks  die de bal in de kluts voor de voeten kreeg en de 4-2 aantekende.  Nederwetten bleef geconcentreerd spelen en kon de aansluiting vinden in de 55e minuut door een doelpunt van Toon van Rooij 4-3. Maar ook nu was het  nog geen vijf minuten later dat Den Dungen de voorsprong kon uitbreiden. Het was wederom Martijn van Vught die doeltreffend was 5-3.  Voor Den Dungen was het toen een kwestie van het controleren  van de wedstrijd.
Nederwetten kreeg nog wel een aantal prima kansen maar kon het Den Dungen ook verder niet lastig maken.

Volgende week staat de thuiswedstrijd tegen nummer twee Woenselse Boys op het programma.

We hopen op veel publiek aanstaande zondag, om onze jongens te steunen.

Kom op, voor blauw en voor wit…

Â