Dat de dames van voetbalvereniging Nederwetten stralen is niks nieuws, ze zijn namelijk het stralende middelpunt van de vereniging, maar deze week was er toch nóg wat meer glans te bespeuren op de gezichten van deze strijders.

Ondanks de moeilijke tijden wist de sponsorcommissie opnieuw twee hoofdsponsors voor de komende jaren aan de club te verbinden. St. Jans Verandas en Erik Foolen Vloeren gaan het avontuur met Nederwetten en haar dames aan.

De beide hoofdsponsors zijn geen vreemden voor de club. Eigenaars Martijn Migchels (St. Jans Verandas) en Erik Foolen (Erik Foolen Vloeren) zijn allebei kind van de club. Ze doorliepen de jeugd, speelden voor het vaandelteam en geven de veteranen de laatste jaren een kwaliteitsinjectie.

Trotse voorzitter Willy Raaijmakers: “Het is typerend voor onze vereniging om ook voor de damesafdeling hoofdsponsors te hebben. Damesvoetbal is voor ons hetzelfde als mannenvoetbal, wij hebben gewoon twee vaandelteams. Samen met deze twee fantastische hoofdsponsors onderstrepen we dit nog maar eens. Hopelijk mogen we ze gauw weer aanmoedigen”.

Dus ondanks dat er nu geen beweging op het veld is, bruist de Wettense club als nooit te voren. Op naar nieuwe successen!

Lees een uitgebreid interview met Martijn en Erik in ’t Koppeltje van januari 2021, klik op de link hieronder:

Koppeltje_Januari2021.pdf (rkvvnederwetten.nl)

Wil jij ook bij Nederwetten voetballen? In de nieuwe tenues van de dames of de mannen? Neem gerust contact op!

Insta: @damesrkvvnederwetten | FB: @meidenvoetbalrkvvn | of bel Willy Raaijmakers: 06-54376528