Beste leden van RKVV Nederwetten,

Op de extra algemene ledenvergadering van 30 juni jongstleden, met als agendapunt  het accommodatie-beleid van de gemeente Nuenen, hebben de aanwezige (32) leden er voor gekozen om het voorstel van het bestuur aan te nemen. Dit houdt in dat de voorgestelde contributie verhoging  in het komende seizoen zijn doorgang zal vinden.

Willy legden tijdens deze vergadering uit, wat de gevolgen voor onze vereniging zijn wanneer de gemeente haar plannen doorzet. Dat intrekken van de subsidie en zelfs een huur rekening in het vooruitzicht ligt, maakt de financiële situatie binnen onze vereniging zorgelijk. Het bestuur was daarom dan ook van mening dat een verhoging van de contributie voor de gehele vereniging onvermijdelijk is. De contributie nota voor het komende seizoen zal daarom voor alle leden zijn aangepast, zoals afgesproken op de vergadering van 30-06-2016.

Met vriendelijke groet,

Bestuur van de RKVV Nederwetten.