Aanstaande zondag kunnen onze dames kampioen worden en daarom is het feest voor alle leden van RKVV Nederwetten. Het belooft een geweldige dag te worden!

Vanwege het aanstaande kampioenschap van onze dames én omdat het de laatste speeldag van dit seizoen is, trakteren wij onze spelende leden op een heerlijke BBQ van onze trouwe sponsor De Kruik. Ook zal er muziek en allerlei ander spektakel geregeld worden.

Programma:

Onze dames spelen om 10:30u hun kampioenswedstrijd uit bij Geldrop VR2. Natuurlijk is het leuk als daar zoveel mogelijk supporters bij kunnen zijn. Dit een absolute aanrader, want er zal veel publiek op afkomen en er is onder andere vuurwerk en rook geregeld. Mocht het lukken om kampioen te worden dan staat natuurlijk ook de platte kar klaar voor onze dames!

Rond de klok van 16:00u steken we de BBQ aan, zodat we direct na de thuiswedstrijd van Nederwetten 1 aan kunnen sluiten voor een lekker vleesje.

Ook aan de muzikale ondersteuning wordt natuurlijk gedacht! Feest!

Profiteer mee van deze ongekende gezelligheid in het Nederwettense voorjaarszonnetje.

Tot zondag!