Alle elftallen zijn vrij aankomend weekend. De KNVB heeft voor zowel zaterdag als zondag (red. 2 en 3 maart 2018) alle competitiewedstrijden afgelast.

Nederwetten 1 speelt een oefenwedstrijd, uit om 12:00u.

Voor Nederwetten 1 betekent dit dat het een wel erg druk programma zal worden in de slotfase van de competitie. Er stonden reeds al 2 wedstrijden op donderdagavond ingepland en er zal nu vrijwel zeker nog een wedstrijd meer doordeweeks gespeeld moeten worden.

Een pittig schema voor onze spelers, maar onze supporters komen hierdoor wel uitstekend aan hun trekken. Dit eens te meer omdat er voor aanstaande zondag inmiddels al een oefenwedstrijd geregeld is. Ons vaandelteam speelt zondag 4 maart uit tegen SBC 2. Om 12:00u vangt die wedstrijd aan.

Ps: Uiteraard is de kantine ook gewoon geopend. Vanaf 10:30u heeft Annelies de koffie klaar staan!