Beste leden, supporters en vrienden van RKVV Nederwetten,

Dit jaar, op 8 oktober, bestaat onze voetbalclub alweer 50 jaar.

Vanwege dat heuglijke feit worden er in dit jubileumjaar verschillende activiteiten georganiseerd. Zo ook een busreis naar een uitwedstrijd van het uurste.

Op 26 april speelt ons vaandelteam uit tegen Casteren uit Casteren. Deze datum hebben we onder andere gekozen, omdat het de dag daarna, 27 april, Koningsdag is en de meeste mensen daarom vrij hebben van werk of school.

Vanuit de “Club van 50” wordt hieraan een bijdrage geleverd, waardoor de kosten voor dit uitje voor u slechts €5,50 bedraagt.

De bus vertrekt op zondag 26 april om 13:00 uur en zal om 18:00 uur in het Wettense wederkeren. Waarna we in het Piet Renders Paviljoen na borrelen op deze “hopelijk” gezellige dag.

Opgeven kan via het inschrijfformulier achter de bar in de kantine. Vanwege het boeken van een of twee bussen willen we zeker twee weken van te voren weten wie er mee gaan.

Opgeven dus vóór zondag 12 april 2015.

Voor blauw en voor wit, gaan wij…!

Met vriendelijke groet,

Sponsorcommissie / Club van 50 RKVV Nederwetten