Aanstaande zondag speelt het eerste de topper thuis tegen ZSC uit Westerhoven.

De wedstrijd begint om 14.30u en is gratis toegankelijk.

Momenteel staat ZSC boven aan de ranglijst met 31 punten uit 15 wedstrijden.

Onze blauw-witte staan 2de met 30 punten uit 16 wedstrijden. Wil ons eerste nog aanspraak maken op het kampioenschap moet er gewonnen worden aanstaande zondag.

Dus kom allemaal onze blauw witte aanmoedigen!

Na afloop zal de DJ gezellig plaatjes draaien om de voetjes van de vloer te krijgen.

Woensdag over twee weken zal opnieuw een bekende DJ de voetjes van de vloer krijgen.

De Eindhovense DJ SANDER VAN DOORN, zal tijdens de trainingen van Juventud op het trainingsveld swingende klanken ten horen brengen. Start 1ste sessie om 18.45u.

Ook twee bekende spelers van PSV zullen hierbij aanwezig zijn om onze jeugd wat nieuwe skils te leren.

Houd onze website in de gaten www.rkvvnederwetten.nl

Bericht van de site van ZSC

Supportersvereniging

as Zondag 22 Maart gaan we met DE BUS naar Nederwetten voor de wedstrijd Nederwetten 1 – ZSC 1.

We vertrekken om 12.45 vanaf het sportpark en gaan om 19.30 uur terug richting Westerhoven, bijdrage van de bus bedraagt €5,00.

Let op VOL = VOL