Zaterdag 5 september, om 18:00u is het Nederwetten – Gerwen bij ons op Sportpark De Koppel. Deze derby leeft al jaren enorm en dat is fantastisch. Meestal een spektakel op het veld en veel gezelligheid langs de lijn. We hebben de wedstrijd verplaatst naar zaterdag en dat zal de sfeer ongetwijfeld ten goede komen.

We hopen dat iedereen een fantastische dag heeft en natuurlijk ook ook op een goed resultaat voor onze blauw-witten. Het belangrijkste in deze tijd is echter ieders gezondheid. Samen met onze vrienden van RKGSV zullen we proberen er voor iedereen een leuke en verantwoorde avond van te maken.

Houdt u zich alstublieft aan de richtlijnen!

• Houdt anderhalve meter afstand van elkaar, zowel binnen als buiten.
  • Vul bij de ingang uw gegevens in op de briefjes die daarvoor liggen (kom op tijd, om opstoppingen te voorkomen)
  • Niet schreeuwen of zingen
  • Geef elkaar de ruimte bij toiletten en bij de bar
  • Volg instructies van de beveiliging en de besturen van beide verenigingen op
  • Er mogen maximaal 250 personen het sportpark betreden

Vanuit de BOA’s die onlangs op bezoek waren op ons sportpark is reeds aangekondigd dat ze ook bij onze derby langs zullen komen. Wij willen u allen vragen om zich aan de richtlijnen te houden. Bij koorts of verkoudheidsverschijnselen thuisblijven.

Snotteraars niet getreurd: Er zal een live Twitterverslag zijn. Pak een kopje thee met honing en je smartphone, dan heb je alsnog een topdag! Twitter: @rkvvnederwetten