“Wist je dat de contributie slechts €140,- per seizoen bedraagt?”

Vrouwenvoetbal

Het dames- en meisjesvoetbal (vrouwenvoetbal) krijgt in Nederwetten de aandacht het verdiend. De dames staan in Nederwetten volledig gelijk aan de mannen. Denk hierbij aan een eigen hoofdsponsor die zorgt voor professionele trainers, teamuitjes en aankleding met trainingspakken, tassen en mooie passende tenues. Dit verdien jij toch ook!?

Het eerste elftal

Spelen in een vaandelteam van een dorpsvereniging blijft toch iets bijzonders! Wekelijks wordt je door een vaste supportersgarde zowel uit als thuis ondersteund.

Als je dan op zondagmiddag de winnende treffer scoort kan jouw weekend in het dorp niet meer stuk!

“Plezier staat bij ons het allerhoogst in het vaandel”

Recreatief voetbal

RKVV Nederwetten hecht veel waarde om haar leden een plezierig weekend te bezorgen op én rondom het veld. Ben jij iemand die geniet van alles wat met voetbal te maken heeft, maar speel je liever een niveautje lager, dan zijn onze lagere elftallen en onze sponsoren hartstikke blij met jou als versterking. Ben je met meerdere personen neem gerust contact op voor de mogelijkheden. Bij ons staat de deur altijd open!

“De was wordt voor je gedaan in onze eigen wasserette”

Ligging

In Nederwetten, achter de kerk. Dat is vanaf Nuenen, Son & Breugel en groot deel van Eindhoven slechts een kwartiertje fietsen!

“Er ligt een spiksplinternieuw hybride veld wat voetbalt als een biljartlaken”

Accommodatie

We beschikken over een hoofdveld van natuurgras en een splinternieuw hybrideveld. De kantine is onlangs verbouwd en heeft een moderne, maar toch zeer sfeervolle uitstraling. Met o a. grote kleedlokalen, materiaalhok, massageruimte, wasruimte, pannakooi en een speeltuintje zijn we allemaal helemaal up-to-date!

Organistatie & activiteiten

Nederwetten beschikt naast ons gemixte bestuur over een zeer groot aantal vrijwilligers. Zij zorgen dat alles tot in de puntjes geregeld is voor alle leden. Scheidsrechters, barpersoneel, schoonmakers en zelfs het uitwassen van je shirtje, broekje en sokken wordt voor je gedaan!

Ook worden tal activiteiten op touw gezet, zoals quizavonden, kerstloop, seizoensopening, sponsortoernooi, dineravonden, regelmatig een DJ in de kantine en nog veel meer!

Wist je dat de contributie slechts €140,- per seizoen bedraagt? (En ja, dit is inclusief de wasserette!)

Volg onze levendige accounts op Twitter & Instagram: @rkvvnederwetten

Of bekijk onze vernieuwde website: www.rkvvnederwetten.nl

Vragen? Stuur ons een PM, een mail, of bel met Willy Raaijmakers: 06-54376528.

Wil je eerst een keertje meetrainen of sfeer komen proeven op een zondag? Graag! Wij weten namelijk zeker dat je daarna toch nooit meer weg wilt!

Let op: De uiterste overschrijfdatum is 15 juni