STEM op RKVV Nederwetten | Rabo ClubSupport 27 september – 12 oktober 2019

Met Rabo ClubSupport investeert Rabobank in de samenleving door clubs en verenigingen te ondersteunen. Zij geven als coöperatieve bank ieder jaar een deel van hun winst aan verenigingen door het hele land. Rabobank Regio Eindhoven stelt dit jaar maar liefst €400.000,- beschikbaar.

Wij doen ook mee! En elke stem is geld waard!

Help ons om ons doel te bereiken. Het bestedingsdoel wordt de aanschaf van vertierproducten voor onze allerkleinste supporters. Zo kunnen de ouders hun kroost met een gerust hart meenemen naar ons gezellige sportpark.

Vanaf a.s. vrijdag 27 september tot en met 12 oktober 2019 kunnen leden van de Rabobank stemmen op onze mooie vereniging.

Jouw stem is geld waard! Kunnen wij rekenen op die van jou? Kijk dan snel op

www.rabo-clubsupport.nl

Ben je nog geen lid van Rabobank, maar wil je wel graag op RKVV Nederwetten stemmen? Kijk op www.rabo-clubsupport.nl/regio-eindhoven/lid-worden en in een paar eenvoudige stappen is het geregeld.

Dus breng snel je stem uit op RKVV Nederwetten en zegt het voort!