Op vrijdagavond 7 juni jl. vond het jaarlijkse sponsortoernooi bij RKVV Nederwetten plaats. Vanaf 18.00uur stroomde sportpark “De Koppel” vol met enthousiaste deelnemers en supporters. Na de magen gevuld te hebben, werd om 19.00uur gestart met de eerste wedstrijden waarbij sportiviteit en gezelligheid hoog in het vaandel stonden.

Ondanks de slechte voorspellingen waren de weergoden het toernooi goedgezind. Maar liefst 16 sponsoren met hun teams deden hun uiterste best om de felbegeerde eerste plaats binnen te slepen. Na de poulewedstrijden waarbij ieder team 3 wedstrijden speelde, vonden de halve finales en finale plaats. Titelhouder Café René en het team van Gebroeders Van den Berk streden tot het bittere eind voor de titel. Na een spannende wedstrijd werd de titelhouder onttroond en mogen de mannen van Gebroeders Van den Berk zich een jaar lang de winnaar noemen.

De minstens zo belangrijke sportiviteitsprijs werd dit jaar gewonnen door het team van Bocken Schilderwerken die, onder leiding van Nederwetten-fan Danny Koevermans, het toernooi glans gaven met hun enthousiasme.

Na de finale stroomde het Piet Renders Paviljoen al snel vol waar de derde helft losbrak. Met de deuntjes van Many More Entertainment gingen de voetjes van de vloer en bleef het nog lang onrustig in het kleine Nederwetten.

De organisatie wil bij deze alle sponsoren, vrijwilligers, deelnemers en supporters nogmaals hartelijk danken voor weer een geslaagde editie van het Sponsortoernooi. Op naar volgend jaar!