NUENEN – De voetbalclubs RKVV Nederwetten en RKGSV gaan hun al bestaande samenwerking intensiveren door de jeugdafdelingen van beide verenigingen in elkaar te laten vloeien. Nederwetten heeft momenteel nog maar twee jongensteams (een B1 en F1) en een meisjesteam.

RKGSV beschikt over zes jeugdploegen. De E1 van RKGSV is dit seizoen al een combinatieteam met ook spelers van Nederwetten. In het verleden hadden beide clubs al vaker dergelijke combinatieteams. Nederwetten wil ook het meisjes- en vrouwenvoetbal serieus gaan aanpakken en heeft oud-trainer Harrie van Elderen aangesteld om dat te realiseren. Nederweten heeft nu al twee vrouwenteams in de competitie.

Dennis Wouterse is aangesteld als Technisch Jeugdcoordinator van de nieuwe jeugdopleiding RKGSV/Nederwetten. Het door hem te schrijven  nieuwe opleidingsbeleidsplan zal de blauw-witte draad vormen in de gehele jeugdopleiding .