Afgelopen vrijdag 26 mei stroomde vanaf 18.00 uur sportpark ‘De Koppel’ van RKVV Nederwetten vol. Na een hapje, drankje en praatje werd om 19.00 uur gestart met de wedstrijden waarin sportiviteit hoog in het vaandel staat.

Onder perfecte weersomstandigheden en een gezellige sfeer speelde ieder team vier poulewedstrijden, waarna de halve finales en de finale volgde. Deze finale werd gespeeld door het team van Café René en SG Hoveniers. Uiteindelijk trokken de mannen van Café René aan het langste eind en mogen zich nog een jaar titelhouder noemen. De minstens zo belangrijke sportiviteitsprijs werd dit jaar gewonnen door Kees & Mart Huijbers (resp. Kees Huijbers installaties en Mart Huijbers Architectenbureau).

Op deze mooie warme avond werd nog lang nagepraat en gedronken, waar binnen in het Piet Renders Paviljoen de voetjes van de vloer gingen.

Behalve één vervelende blessure (bij Evy) was het wat ons betreft een zeer geslaagde avond.

De organisatie wil bij deze alle sponsoren, vrijwilligers en deelnemers nogmaals hartelijk bedanken voor jullie hulp en aanwezigheid. Op naar Sponsortoernooi 2018!