RKVV Nederwetten en Toon van der Loo verlengen het contract voor het komende seizoen. De samenwerking verloopt vanaf het begin aan beide kanten naar volle tevredenheid.

Ondanks een mindere fase qua resultaten is de sfeer (wat de belangrijkste kernwaarde van RKVV Nederwetten is) altijd optimaal gebleven. De knappe overwinningen in december, tegen de koplopers van onze competitie, zijn een bevestiging van de teamgeest die reeds ontstaan is.

Het bestuur van de voetbalvereniging geeft aan erg tevreden te zijn over het functioneren van Toon van der Loo en zijn vaste compagnon Rutger Maters. Laatstgenoemde heeft echter besloten om na dit seizoen te stoppen als trainer. Zijn drukke baan bij Feel Fit Center, in combinatie met een jong gezin hebben hem ertoe gebracht deze beslissing te moeten nemen. Via deze weg willen we Rutger bedanken voor zijn inzet voor onze vereniging en wensen wij hem alle geluk toe voor de toekomst.

Bestuur RKVV Nederwetten