Hannie Raaijmakers, onze fonkelnieuwe kantinebeheerster, zal het Piet Renderpaviljoen per 1 augustus openen. Elke dinsdag, donderdag, zaterdag en zondag bent u van harte welkom!
Voor tijden en meer info, kijk verderop in dit nieuwsbericht.

De openingstijden voor het gehele seizoen zijn in overleg met kantinebeheerster Hannie als volgt afgesproken:

Dinsdagavonden vanaf 20.00 uur  tot 22.30 uur mits er trainingen of wedstrijden zijn.
Donderdagavonden vanaf 20.00 tot 01.00 uur.
Vrijdagavonden bij de wedstrijden van de veterinnen en op kaartavonden.
Zaterdagen voor de winterstop: Bij wedstrijden van Sjo. Juventud en bij thuiswedstrijden van de veteranen.
Zaterdagen na de winterstop: Bij thuiswedstrijden van de veteranen.

Zondagen: voor vertrek uitspelende elftallen (+/- 09:00u) tot 19.00 uur.
Bij geen wedstrijden is de kantine op zondag geopend vanaf 11.00 uur tot 17.00 uur.

Bij inhaal en vriendschappelijke thuiswedstrijden van alle elftallen is de kantine uiteraard open.

Bij extra activiteiten vanuit de jeugd en senioren worden de openingstijden op de site doorgegeven.

Hannie heeft de vrijheid de sluitingstijden te verlengen, u kunt hier geen rechten aan ontlenen.

Hopende op een gezellig seizoen, namens het bestuur.