Op zondag 15 april van 11.00 tot 16.00 uur opent Golfclub Son haar deuren voor iedereen die op een leuke manier met de golfsport kennis wil maken en sfeer wil proeven bij onze  gezellige en betaalbare  club.  Jong en oud zijn welkom.

Op deze dag kunnen belangstellenden uitleg krijgen over de golfsport en is er de mogelijkheid om – onder deskundige begeleiding-  een balletje te slaan. Na afloop hebben pitchen, putten en afslaan geen geheimen meer. Voor degenen die al eerder gegolft hebben maar zijn gestopt is het een ideale mogelijkheid om hun kennismaking met het golfen te hernieuwen.  Voor golfclubs en ballen wordt gezorgd. Speciale kleding is niet vereist. Platte schoenen worden aangeraden. De toegang is gratis.

Golfclub Son is gesitueerd op  het sportpark aan de Rooijseweg 11 in Son  (naast de hockeyvelden).