Nederwetten heeft de competitie in de 5e klasse op een waardige manier afgesloten.

Vanaf de eerste minuut was Nederwetten heer en meester op het veld en kreeg Menos geen enkele kans om in hun ritme te komen. Het werd een prachtig slot van een verder rommelig verlopen seizoen.

In de 21e minuut nam Christiaan Baaten een prima corner die werd ingekopt door Giel van Korven. De bal werd nog wel weggewerkt maar in de rebound scoorde Giel toch de 1-1. Amper 3 minuten later was het weer de sterk spelende Christiaan Baaten die een bal panklaar legde voor Toon van Rooij die de 2-0 aantekende. Het liep allemaal gesmeerd en Jesper Franc kon een prima pass van Ben van der Bruggen perfect afronden 3-0. Met deze riante stand kon Nederwetten gaan rusten.

Rust: 3-0

In de 2e helft kregen Christiaan Baaten en Roy Sleegers  na heel hard gewerkt te hebben rust en zij werden vervangen door Mathijs Merkx en Niek Evers. In de 60e minuut gaf Jesper Franc de bal weer prima mee aan Toon van Rooij en die bracht met zijn 2e doelpunt de 4-0 op het scorebord. Bij een corner verlengde Ben van der Bruggen fraai en kon Toon van Rooij zijn derde treffer binnen koppen 5-0. Zelfs Bart Sengers kon prima mee opkomen en soleerde vanuit de achterhoede naar voren en zijn harde schuiver werd ongelukkig binnen geschoven door Rik van den Berg van Menos. 6-0. Wat een weelde voor de thuisclub en met niet aflatende wilskracht ging het verder. Een goed ingespeelde pass van Giel van Korven op Niek Evers  werd prima afgerond door opnieuw Toon van Rooij 7-0. Bij een inworp van Menos onderschepte opnieuw Toon van Rooij de bal en maakte van grote afstand zijn voor hem 5e doelpunt en voor Nederwetten de 8-0. Het slotakkoord was voor Ben van der Bruggen die zijn snelheid en inzet weer eens toonde en na een geweldige solo de 9-0 op het scorebord zette.

Een mooie afsluiting van het seizoen en een compliment voor alle spelers die vandaag stuk voor stuk een collectieve topprestatie hebben geleverd.

Eindstand: 9-0

Volgend jaar kunnen we meedoen in de top van de 5e klasse als we deze inzet vasthouden.