Evenals de heenwedstrijd wist Vessem met 1 – 4 te winnen van Nederwetten.

Nederwetten speelde een moeizame en belabberde wedstrijd.

Direct na de aftrap van de eerste en tweede helft scoorde Vessem op identieke wijze; de keeper van Nederwetten schoot de bal in de voeten van Vessem spelers Frans van Diessen en Jop de laat en de 0-2 stond op het scorebord. Vessem bleef gedurende de gehele wedstrijd voor gevaar zorgen en Nederwetten kon daar maar weinig tegenover stellen met een bal net over en net langs het doel in de eerste helft en twee ballen op de lat in de tweede helft.

In de 72e minuut scoorde Louis van Diessen uit een vrije trap op de rand van het strafschopgebied met een direct schot op doel de 0-3. In een counter werd de stand zelfs naar 0-4 getild door Marijn van Ham. Toon van Rooij bepaalde in de 88e minuut uiteindelijk de eindstand op 1-4.

Volgende week zal Nederwetten in de uitwedstrijd tegen Tivoli weer moeten laten zien dat ze tot meer in staat is.